PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kyosho Modelleri



29-04-2008, 17:14
FW-05T Ready Set

[Sadece Kay;//img65.imageshack.us/img65/367/araba15rf.jpg

FW-05T Ready Set HAKKINDA KISACA

Yine yeni başlayanlar için geliştirilmiş olan bu model kendi arkadaş gruplarınız arasında düz mekanlarda kolay kullanabileceğiniz orta segment bir GP. Gerek ayarları olsun gerekse kullanımı çok basit. Sizin yapmanız gereken sadece yakıtı koymak ve gazlamak.


SİSTEM HAKKINDA

* Kolay kullanım ve sürüş.
* Yeni geliştirilen disk fren sistemi.
* Sert ve sağlam alt şasi.
* Yeni yakıt aktarma sistemi.
* Ön darbe emiciler ve koruyucular.
* Özel GXR 15 motoru.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 372 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 100 mm
Dingil açıklığı: 258 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 26mm
Toplam Ağırlık: 1800 gram
Motor: GXR 15


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



FW-05T-Plus ARR Chassis Set

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/8503/araba17xm.jpg

FW-05T-Plus ARR Chassis Set HAKKINDA KISACA

GP’ye yeni başlayanlar arabalarının hem yarışlara girebilecek özellikte olmalarını hem de karmaşık ayarlamaların olmamasını isterler.Bu anlayışla
Kyosho firması FW-05 T Plus modelini üretti. Yine GXR 15 motoru kullanan FW-05 T Plus 2 vitesli otomatik vites kutusuna ve sağlam bir şasi yapısına sahip.



SİSTEM HAKKINDA

* Yarış standartlarına göre tasarlanmış alt şasi.
* 4WD sistem.
* Yeni şok kuleleri.
* Motor boğulmalarını önleyen anti sistem.
* Yeniden dizayn edilmiş amortisörler.
* Otomatik 2 vitesli vites kutusu.



TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 372 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 100 mm
Dingil açıklığı: 258 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 26mm
Toplam Ağırlık: 1800 gram
Motor: GXR15 with recoil starter


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



FW-05RR Chassis Kit

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/213/araba12wf.jpg

FW-05RR Chassis Kit HAKKINDA KISACA

Kyosho FW-05RR modeli Brezilya da düzenlenen model araba yarışlarında 1/10 GP sınıfında derece yapmış modellerden birisidir. Gerek motor yapısıyla gerekse 4WD (4 çeker ) özelliği ile FW-05RR yarış standartlarında üretilen bir GP.


SİSTEM HAKKINDA

* Güçlendirilen üst şasi.
* Otomatik 2 vitesli vites kutusu.
* Yeni amortisörler.
* 4 çekişli yüksek performans.
* Yeni şok kuleleri.
* Dengeleyici ve koruyucu parçalar.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 367 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 105 mm
Dingil açıklığı: 258 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 30mm
Toplam Ağırlık: 1850 gram
Motor: Sirio 12 Engine Included (Kit with Engine)
SG Shaft 12-Class (Kit without Engine)


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



FW-05 R Chassis Kit

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/2050/araba13ik.jpg

FW-05 R Chassis Kit HAKKINDA KISACA

Japonya’da düzenlenen 1/10 GP yarışlarında orta segmentte derece yapan FW-05 R yeni geliştirilen alt ağırlık merkezi, 4WD özelliği, otomatik 2vitesli vites kutusuyla yine kyosho modellerinden en çok tercih edilenler arasında yer alıyor.


SİSTEM HAKKINDA

* 4 çeker sistem.
* Yüksek ve hızlı aktarmlaı 2 vitesli vites kutusu.
* Ön darbe önleyici tampon.
* Merkezi dişliler.
* Silikonize lastikler.
* Şaft tahrikli sistem.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 372 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 100 mm
Dingil açıklığı: 258 mm
Lastik Boyutları: 65x24mm
Toplam Ağırlık: 1800 gram
Motor: 12 Class


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



V-One RR

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/4503/araba17ox.jpg

V-One RR HAKKINDA KISACA

Kyosho firması V-One RR modelini gas on road sınıfı arabalar paralelinde üretmiştir.Bu nedenle gerek güvenlik olsun gerekse arabanın ivmelenmesi ve hızı tam bir yarış arabası olduğunu göstermektedir.


SİSTEM HAKKINDA

* 2 vitesli otomatik vites kutusu.
* Özel şok kuleleri.
* Dengeleyici ve darbe engelleyici bloklar.
* Alüminyum başlıklı amortisörler.
*Yeniden dizayn edilmiş üst şasi.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 380 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 102 mm
Dingil açıklığı: 263 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 30mm
Toplam Ağırlık: 1700 gram


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



V-One RR Evolution Chassis Kit Evo

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/9981/araba18jt.jpg

V-One RR Evolution Chassis Kit Evo HAKKINDA KISACA

Kyosho firması Japonya da düzenlenen JMRCA-1/10 GP yarışlarında V-One RR modeliyle üstün bir başarı örneği göstermiştir.Kyosho bu modelinde yine ağırlık merkezi,ivmelenme ve güvenlik gibi öncelikli kavramlar üzerinde durmuştur. Genişletilmiş ön tampon,metalik mavi başlıklı amortisörler,merkezi yakıt tankı ve pil bölmesi gibi özellikler Kyosho’nun yarışlardaki performansa nedenli önem verdiğini ortaya koyuyor.


SİSTEM HAKKINDA

* 4mm daha uzun tutulmuş ön süspansiyonlar kavisli yollardaki yol tutuşunu doğru doğruya yükseltiyor.
* Yeni geliştirilen vites kutusu sistemiyle de performans arttırılmış.
* Arabanın ön ve arkasında bulunan dengeleyiciler sayesinde virajlardaki merkez kaç kuvvetine yakalanma olasılığı en aza indirilmiş.
* Servolar için “L” güvenlik blokları konulmuş.
* Arabanın arakasında bulunan dişlilerin yağlanması ve bakımı oldukça kolay ve ayarlanabilir özellikte olması arabanın artı bir özelliğini gösteriyor.
*Yüksel yol tutuş kapasiteli özel lastikler.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 380 mm
Genişlik: 200 mm
Dingil açıklığı: 260 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 30mm
Toplam Ağırlık: 1900 gram
Motor: 12 Class
(recoil starterless, slide carb, and SG shaft)


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



V-One RR Evolution Chassis Kit
GT MUGEN NSX 2002

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/9172/araba11pp.jpg

V-One RR Evolution Chassis Kit HAKKINDA KISACA

Gerek uzak doğu ülkeleri olsun gerekse Avrupa da orta segment RC araba yarışlarında üstün bir performansa sahip bir diğer Kyosho modelide V-One RR modelidir.Ünlü Kyosho pilotu Ryu Michigami bu modelin kendinden üst model diğer arabalara bile meydan okuyabilen bir yapısının olduğunu dilegetirmiştir.


SİSTEM HAKKINDA

* Standart donanımların yanında geliştirilmiş yeni sistemleriyle piyasaya sürülen bir orta segment modelidir.
* Gerek montajı gerekse ayarlamaları ve montajı son derece kolaydır.
* Kullanılan parçaların tümü hafif ve bir o kadar da sağlamdır.
* Arabanın aryodinamik yapısı ve şasi dizaynı yarış standartlarına göre tasarlanmıştır.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 380 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 102 mm
Dingil açıklığı: 263 mm
Lastik Boyutları: Ön 24mm/Arka 24mm
Toplam Ağırlık: 1700 gram


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



V-One RR GT

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/5141/araba17oz.jpg

V-One RR GT HAKKINDA KISACA

V-One RR GT’de silikonize sünger lastikler kullanılmıştır.Yol tutuşunu etkileyen bu lastikler sayesinde performansa doğrudan artmaktadır.Yine bu modelde diğer modellerde de kullanılan dengeleyiciler ve darbe emici bloklar kullanılmıştır.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 380 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 102 mm
Dingil açıklığı: 263 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 30mm
Toplam Ağırlık: 1700 gram


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



V-One RRR Chassis Kit

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/1972/araba12yb.jpg

V-One RRR Chassis Kit HAKKINDA KISACA

Kyosho’nun üretmiş olduğu en büyük ölçeğe ve performansa sahip olan araç V-One RRR Chasssis Kit gerek yeniden tasarlanmış şasi yapısı ve alçak ağırlık merkeziyle Uzak doğu ülkeleri ve Avrupa da bir çok yarışmalarda derece yapmış araçlardan birisidir. V-One RRR
Yapısıyla,amortisör ve salıncak sistemleriyle yeni nesil motoruyla tam bir yarış arabası.


YENİLENEN SİSTEM

*Yeni geliştirilen ağırlık merkezi sayesinde virajlardaki savrulma en aza indirilmiş.
*Kullanılan parçaların ağırlıkları tamamen düşürülmüş.Bununla beraber ağırlık tek bir noktaya naklediliyor.
*2 vitesli vites kutusuna sahip olan arabada gerek kayış sistemleri gerekse vites dişlileri tekrar yenilenmiş ve oranlar değiştirilmiş.
*Gerek motor olsun gerek vites zengin bir ayar sistemi sunuyor.Bu sayede sürücüler kendilerine en uygun ayarı bulabiliyorlar.
*Dingil sistemleri de tamamen yenilenmiş.Sert alüminyum kullanılmış.
*Arabanın belli başlı yerlerinde birbirleriyle simetrik dengeleyiciler konulmuş.
*Yakıt tankı ve pil ünitesinin mükemmel uyumu sayesinde ağırlık merkezinde her hangi bir değişme olmuyor.
*Kyosho tüm bu özellikler çerçevesinde özgürlüğün ve adrenalin sınırlarını V-One RRR ile zorlamaya geliyor.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 380 mm
Genişlik: 200 mm
Dingil açıklığı: 260 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 30mm
Toplam Ağırlık: 1725 gram
Motor: Sirio S12TRP-13 port


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________



V-One S II SERIES

[Sadece Kay;//img216.imageshack.us/img216/3529/araba16vz.jpg

V-One S II SERIES HAKKINDA KISACA

Yeni geliştirilmiş yakıt tankı,boğulmayı giderici sistem,siyah jantlı radyel lastikler,güçlü GS 15R w motoru ve daha bir çok yenikliği beraberinde getiren V-One S II orta segment GP yarışlarında kullanılabilecek bir model.


SİSTEM HAKKINDA

* 75cc kapasiteli yeni yakıt tankı.
* 4WD sistem.
* Yeniden düzenlenmiş alt ağırlık merkezi.
* Yeni pil yuvası.
* Boğulma önleyici sistem.
* Ön darbe engelleyici tampon.
* GS 15R w motoru.


TEKNİK ÖZELLİKLER

Uzunluk: 377 mm
Genişlik: 200 mm
Yükseklik: 115 mm
Dingil açıklığı: 260 mm
Lastik Boyutları: Ön 26mm/Arka 30mm
Toplam Ağırlık: 1600 gram
Motor: GS 15R w/Recoil Starter


__________________________________________________ __________________________________________________ ____________

Timur Polat arkadaşımızın bu özverili çalışmasından dolayı kendisine teşekkür ederiz.